سرخط خبرها:
در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان عنوان شد:
استاندار سمنان: آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس در سطح استان وجود دارد
استاندار سمنان گفت: با اقدامات انجام شده و تمهیداتی که اتخاذ گردید، استان سمنان در بحث برنامه های روز اول مهر و بازگشایی مدارس‌ در آمادگی کامل بوده و هیچگونه کمبود و نگرانی وجود ندارد.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز سه شنبه 27 شهریور 1403 در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در محل سالن جلسات این اداره کل گفت: تمهیدات لازم اندیشیده شده تا در اول مهر و بازگشایی مدارس، مدرسه ای با نبود معلم مواجه نباشد.
وی افزود: آموزش و پرورش توجه داشته باشد تا به منظور ارائه خدمات مطلوب، رانندگان مورد اطمینان برای بحث تردد دانش آموزان و سرویس مدارس انتخاب شوند.
هاشمی خاطر نشان کرد: بهسازی و زیباسازی و همچنین نظافت سرویس های بهداشتی و نمازخانه های مدارس از دیگر مواردی است که باید برای اول مهر و بازگشایی مدارس در سطح استان انجام گیرد.
وی در ادامه بیان داشت: خط کشی مسیر تردد دانش آموزان در سطح شهرها و مقابل مدارس توسط شهرداری های استان در دستور کار قرار گیرد.
استاندار سمنان تصریح کرد: فضاسازی مطلوب متناسب با فضای ماه مهر و بازگشایی مدارس در راستای ایجاد شور و نشاط، در سطح شهرها و بویژه روستاها و مناطق محروم انجام شود.
هاشمی عنوان داشت: استقرار نیروهای انتظامی در سطح شهر و بخصوص مسیر تردد دانش آموزان و همجوار مدارس برای ایجاد حس آرامش و امنیت برای اولیاء و دانش آموزان در روز اول مهر تقویت شود.
استاندار سمنان گفت: یادواره شهدای دانش آموز استان با محوریت خود دانش آموزان و بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل موجود در این حوزه برگزار و برنامه ها نیز متناسب با روحیه دانش آموزی اجرایی شود.
تاریخ:
1403/06/27
تعداد بازدید:
167
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal